غزل برق الکترونیکی
 
برق و الکترونیک
 
 
سه شنبه 2 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 3:24 ::  نويسنده : مصطفی موسوی

 

غزل الكترونيكي
تا بينهايت مي رود هم صفر و هم قطب دلم
مي چرخد اندر حول تو ، چونان روتور روح و دلم
گه سوي اشباع ميرود گه قطع ميگردد اميد
هر پايه اي از اين ديود وصل است بر جان و دلم

اين قلب من چون خازني آكنده است از عشق تو

بيهوده شارژم مي كني ، شوخي مكن با اين دلم
Vcc چشمان تو در آي سي TTL ام
شوريده حالم ميكند چون اخگري اندر دلم

در حوزه فركانس غم ، طراح فيلترها چه شد ؟

سيگنال نويزت مي رود در بازه ي زرد دلم
بي هارمونيك مويت ، موج دلم خطي شده
تو هارمونيك اولي با مضربي زوج از دلم
اي تابع تبديل تو مبهم تر از تقدير من
از رتبه N بگذرد سيگما و لاپلاس دلم
قفل روتور گشته دلم ليكن چنان افتاده ام
گويي توان نامي ام ، بالاتر است از اين دلم
در حسرت يك ميكرو وات از عشق تو آواره ام
آمد به پايان اين غزل من ماندم و باز اين دلم

 


نظرات شما عزیزان:

احمد سیاحی
ساعت18:51---14 آذر 1390
سلام
جدا بعد از مدتها، متن جالبی گذاشتین
دست همگی درد نکنه......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ من خوش آمدید. امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ به سر ببرید. هدف از ایجاد این وبلاگ به اشتراک گذاشتن اطلاعات برای تمامی دوستان علاقمند در یک دنیای مجازی می باشد و هیچ گونه محدودیت موضوع در مطالب ارائه شده وجود ندارد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بچه های الکترونیک دانشگاه ماهشهر و آدرس best-elec.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 671
بازدید کل : 24968
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->